Ez a felhasználó számára drámaként jelentkezik. Szervíz szempontból könnyebb, mert a hiba ennél hivalkodóbban nem is tudná magát megmutatni. Jobb, mint a három-négy naponta jelentkező rendszerösszeomlás!
Az okok igencsak sokan lehetnek: a legegyszerűbbtől (pl. érintkezési hibás kábel), a költségesen keresztül (pl. alaplap, vagy monitor tönkremenetele) a ténylegesen tragikusig, az adatainkat tartalmazó diszk tönkremeneteléig. És ilyenkor a tragédiát csak fokozza, ha nem mentettük az adatainkat rendszeresen. (Ami előfordul, hiszen sok Gigabyte-ot nem szoktunk rendszeresen menteni.)
Egyszóval, ilyenkor a javítás első lépésben azt jelenti, hogy megpróbálunk egy újra működőképes számítógépet létrehozni. Erre vállalunk garanciát. De a meghibásodás előtti állapot visszaállítása, - ha egyáltalán lehetséges, - egy külön megállapodás kérdése
24 órában
minden nap